Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#206082
 Noë
Sleutelbeheerder

Om positief te beginnen: De aansluiting is gelukt!
Maar het is wel een stress dingetje geweest. Zoals ik eerder meldde was Orange op woensdag afgesloten en op donderdag of vrijdag zou de SFR aansluiting actief worden volgens de sms. Niet dus en op zaterdag, zondag en maandag nog steeds geen verbinding. Maar eens wat proberen, eerst de chat functie op sfr site, op mijn vraag kwam een vrolijk antwoord en verwijzing verpakt in een link. Daarop klikkend kwam ik gewoon in mijn eigen espace client, dank u. Twitter dan maar, ook niet eenvoudig, moest eerst zorgen dat sfr mij ging volgen, dat lukte en uiteindelijk kwam het antwoord dat de hele procedure 3 weken mocht duren dus moest ik maar even wachten! Bellen dus. Voordat ik alle keuze menu’s begreep was de verbinding al weer verbroken. Kafka begon al mee te kijken ik mocht immers maar 3 keer bellen!
Op naar de buurvrouw, heel enthousiast, was zelf ook al overgestapt en de gamende zoon had slechts 5 minuutjes zonder gezeten. In slechts enkele heftige woorden was ze doorgedrongen tot een technisch figuur, een wachtstand van 15 minuten trotseren maar dan heb je ook wat. Ik moest alle stekkers verwijderen, ook eventuele filters en vervolgens zo laten. Na een paar uur proberen of het werkt. En ja dus!
Al met al een week zonder internet gezeten! Moraal, niet iedere overstap gaat even soepel, houdt daar dus rekening mee.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?