Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205928
 bosbess
Deelnemer

Ik heb in eerste instantie mijn Free emailadres als contactadres opgegeven. Later heb ik dat gewijzigd in mijn nieuwe gmail adres. SFR stuurde bevestiging. Maar de eerste rekening kwam binnen per Free. (Ik krijg namelijk nog steeds wel email via Free, vooral plotseling erg veel spam, maar ik kan uiteraard niet meer verzenden via Free.)

Dus heb ik in mijn espace het emailadres “de contact” nogmaals gewijzigd en wederom een bevestiging ontvangen. Sindsdien niets meer gehoord.

Mijn doos (van SFR) was niet ingepakt in wat dan ook. ’t Was gewoon een kale doos met, zoals ik schreef, binnenin ieder onderdeel wel in plastic ingepakt in een voorgevormde “eierdoos”. En inderdaad is het het belangrijkste dat alles werkt. Volgens mij wacht je vergeefs op je activerings-sms. Ze hebben simpelweg de tevoren aangekondigde datum aangehouden (voorzover ik me herinner 22-24 juni) en je geen sms gestuurd. ’t Schijnt storm te lopen. Zelf zou ik Orange gewoon opzeggen. Maar ik vind de procedure bij jou wel héél vreemd verlopen. Bel desnoods dat 08-nummer.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?