Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205808
 Noë
Sleutelbeheerder

We hebben het over de ledje’s rondom de sfr knop (waar bij mij geen sfr op staat) , niet over de minuscule witte wifi, acces of telefoon ledjes.

Linksboven rood=box defect, dat weet ik inmiddels al een week, maar SFR heeft geen helpdesk waar ik dit door hun veroorzaakte probleem kan aanmelden, want ik ben geen klant. En als je geen klant bent kun je geen problemen hebben en dus ook niet aanmelden. De procedures zijn zo gemaakt dat ze uitgaan van door de klant veroorzaakte fouten, SFR maakt geen fouten.

Ik heb alleen internet omdat ik zelf van te voren een procedure heb gevonden waarmee ik mijn eigen modem kan laten werken. Zou ik overgeleverd zijn aan het modem van SFR en de helpdesk van SFR, dan had ik al twee dagen niks en geen mogelijkheid om dat te melden.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?