Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205805
 Noë
Sleutelbeheerder

@Jako, zo heb ik het ook begrepen uit de beschrijving waar men spreekt over led a, b en c. Het gaat dus om ledje c, de status van de box. Alle drie de ledjes draaien bij het opstarten quasi rond, dan staan ze stil en is ledje c rood, na ongeveer een minuut gaat mijn ledje c van rood naar groen en blijft daar ook op.
Zo te zien lijkt me jouw box niet in orde te zijn. Omdat je de indruk had dat het mogelijk een reeds gebruikt exemplaar is zou het kunnen zijn dat ze de box net zolang naar iemand sturen totdat hij niet meer terugkomt, een tactiek die je wel vaker ziet in webwinkels.

In mijn ‘espace client’ gebeurt ook niet veel, alle communicatie gaat toch nu toe via de SMS. Ik kan wel mijn bestelling volgen onder het kopje “suivre ma commande”, dan het bestelnummer ingeven en de anti robot verificatie om vervolgens te zien dat ik bij stap 3 ben aangeland, t.v. Levering van de box.

Van die chat zou ik niet te veel verwachten. De meeste medewerkers volgen een protocol met standaard vragen van uit/aan zetten en stekkertje eruit en erin. Ik zou een paar dagen wachten, het internet werkt en mogelijk de telefoon ook en als het dan zo blijft opteren voor de oplossing van Theodora en een mannetje laten komen, dat is eenvoudiger dan boxen heen en weer gaan sturen.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?