Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205787
 Noë
Sleutelbeheerder

Het vakje met mijn te behouden nummer krijgt na het ingeven een groen vinkje. Vervolgens in het vakje daaronder het RIO nummer wat ook een groen vinkje krijgt. Vervolgens bevestigen om naar de volgende stap te gaan. Dat gaat niet en onder mijn telefoonnummer komt de tekst “Le numéro renseigné ne peut pas être conservé.” Als ik een teken verander in het RIO deel wordt het vakje rood, dus die RIO klopt wel.

Maar oke, het zal wel aan de warmte liggen. Het nummer gebruik ik toch niet, dus heb ik maar gekozen voor een nieuw nummer, dat werkte wel. Mogelijk kan ik dit later nog wijzigen en anders is het wel lekker rustig zo’n nieuw nummer.

@Rob, met 1,5 Mbit ben ik al blij. Bij die Orange procedure blijft er niets meer te surfen over! Weg gaan het zien over een week. Zonder nummerbehoud heb ik de procedure af kunnen maken. De box ligt morgen klaar op depot.
@Jako, goede hint, volgende week de orange mail nog eens goed nalopen en mailadressen veranderen. Daarna kan je er dus ineens niet meer bij, duidelijk.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?