Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205469
 bosbess
Bijdrager

Rob, hierboven heb ik het verhaal niet helemaal volledig verteld (om het niet te lang te maken). De technische dienst had mijn dochter al gevraagd om een mes te pakken en daarmee de lamelletjes iets uit te buigen. Waarschijnlijk dacht hij dat een vrouw geen schroevedraaiers bij de hand zou hebben… In ieder geval lukte het niet met een mes. En eerlijk gezegd vond mijn dochter het ook een krankzinnige oplossing. Bovendien was ze bang iets te beschadigen. Zelf snap ik achteraf niet dat ze voor verzending die lamelletjes niet even uitbuigen. Dat scheelt SFR vele klachten, eindeloos gezeur en dus veel geld.

Want Jako, deze service is gedurende twee maanden geheel gratis voor nieuwe klanten. Bovendien heb je als ADSL-klant toegang tot alle SFR hotspots, ook al ben je geen mobiel-klant bij SFR. Mijn dochter zal die app morgen op mijn Wiko Fever installeren. Volgens de technicien heeft SFR in het verleden veel klanten verloren en die willen ze nu weer terugwinnen. Bij mijn dochter en mij is dat dus al gelukt en mijn vriendin is ook geïnteresseerd.

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account