Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205445
 bosbess
Bijdrager

Heremetijd, eindelijk weer internet en telefoon. Zondagavond, na verzenden van laatste bericht hierboven viel alles weer uit. Gistermorgen vroeg deed alles het plotseling perfect, maar na anderhalf uur viel de boel opnieuw uit. Dochter kwam en belde met klantenservice en technische dienst. Alles was in orde. Dus vreemd. Er zou een technicien langskomen. Kon “gemiddeld vier dagen” duren. Vanmorgen vroeg stond hij onverwacht al voor de deur. Binnen vijf minuten had hij alles opgelost: iets met het muurcontact en de stekker van de telefoon, waarvan de lamelletjes iets moesten worden uitgebogen. Dat was alles. Ja, hij wilde graag koffie, aardige vent. Ik blij.

Inmiddels heb ik tijd genoeg gehad om te begrijpen wat jullie bedoelen. Van het filtertje van Jos begrijp ik uiteraard niets. Maar ik had nog een oud gmail-adres, dat ik niet meer gebruikte. Dat heb ik nieuw leven ingeblazen en in Thunderbird ingevoegd. Dat wordt m’n nieuwe emailadres, hopelijk tot ik de laatste adem uitblaas. Het gmailadres dat ik voor Nederlanders.fr gebruik blijft helemaal apart via internet.

Jako, Jos en Rob nogmaals bedankt voor het meedenken. SFR heeft kennelijk haar leven gebeterd, want de service was snel en vriendelijk en de voortgang was via een speciale app op de mobiele telefoon (van m’n dochter) ook steeds te volgen. Jako kan dus met een gerust hart overstappen naar SFR Red.

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account