Reageer op: enorme prijsverhoging Orange internet

#205319
 Noë
Sleutelbeheerder

@Jos: Goed idee, vooral omdat forwarden vermoedelijk toch gratis is van voip naar voip. Forwarden van analoge telefonie levert extra belkosten op. Het nummer forwarden naar ippi kan mijn probleem in theorie omzeilen en dan kan ik gewoon m’n FritzBox blijven gebruiken mits de nieuwe provider de gegevens verstrekt. Dat zou bij Sosh geen probleem moeten zijn, want dan verandert er in feite zeer weinig.


@Bosbess
: In gebieden zonder dégroupage wordt door de andere providers gewoon de dienst bij Orange ingekocht en doorverkocht aan de consument. Dat levert netto geen voordeel op, de gebruikte techniek en de prijs komt van Orange. Dat SFR jou wel wilde leveren was gewoon omdat ze blind verkopen zonder te controleren of de dienst wel te leveren was en vervolgens inkopen bij Orange. Orange was voorzichtiger en wilde je geen kat in de zak verkopen. Puur toeval dat het voor jou goed uitgepakt is.

Even Red by SFR gechecked.De aanbieding is nog steeds geldig, maar er komt €5,-/maand bij zonder dégroupage. Als ze werkelijk voor €15,-/maand internet en telefonie kunnen leveren is dat veruit de goedkoopste oplossing die ik tot nu toe ben tegen gekomen.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?