Reageer op: advies bij verhuur huis

#205184
 Noë
Sleutelbeheerder

De markt voor vakantie-verhuur is enorm groot, dus je hebt keuzes ratatouille.
Ik zou gaan voor de dure optie.
Ten eerste zijn mensen met geld « meestal » wat bewuster van de kosten van alles, en zijn ze zuiniger op jouw spulen.
Ten tweede is de markt van verhuur aan goedkoop spul eindeloos, maar in de wat duurdere klasse stukken minder.
Wél zal je flink aan de weg moeten spijkeren de gang erin te krijgen, maar eenmaal lopend gaat het vanzelf.
Ik weet niet hoe groot de ruimte is, kun je een aantal slaapkamers maken waarvan één extra mooi en de ander voor kinderen bijvoorbeeld ?
Als er een goede markt in het dorp is, of een winkel waar men op geringe afstand goed spul kan kopen moet je er een mooie en goede keuken inzetten.
Een bar in de keuken is vandaag meer een must dan een pré, ik merk zelf dat de mensen helemaal lyrisch worden als ze het « franse » koken aan het beoefenen zijn.
Buiten mag natuurlijk een goed bbq niet missen.
Speel niet teveel op de mode van vandaag.
Ten eerste is dat zeer tijdelijk en kun je over twee jaar weer nieuwe tegels gaan leggen en opnieuw gaan schilderen, ten tweede hebben de mensen dat allemaal thuis al.
Ook « buitenlands » is uit den boze.
Er zijn mensen die een Chambres d’Hôtes beginnen en dan hebben ze als thema Marokko of Tunesie, of nog erger.
Als ik een marokkanse ambiance wil ga ik naar Marakech, en niet naar Bretagne.
De groep mensen die geld uitgeven voor een goede vakantie groeit gestaag, daar kun je op inspringen.
Als ik jou was zou ik me aansluiten bij de omgeving, dat wil zeggen, is het boers, dan balken plafonds en houten vloeren, wel in goede kwaliteit natuurlijk, en geen herrie van de kamers ernaast.
De belangrijkste facetten voor de verhuur zijn goede badkamers, goede bEdden, en een goede keuken.
Als je een bed van 140 x 190 neerzet kun je beter gelijk al ophouden, en als je een douchecabine met een douchkop en een hand-douche neerzet ook.
Verder kun je inspringen op diverse sites zoals Airbnb voor de verhuur, maar er zijn er meer.
Wij zijn net terug van een vakantie op het parc van Château de Chambord.
Huisje gehuurd met vier slaapkamers, twee badkamers, een joekel van een keuken, en een nog grotere joekel van een salon met een tafel voor 14 personen.
Mooie eiken vloer, in de keuken sobere maar prachtige tegels, alle benodigdheden inclusief keukenmachines, een badkamer met ligbad, en boven overal dikke planken vloeren die duidelijk op een geisoleerde ondergrond liggen.
Mooie gordijnen, een beetje zuinig met de decoratie.
Ik heb een paar aantekeningen gemaakt voor ze voor extra’s (een wc rol die op is en dan moet je over je schouder op de toiletbak op d etast naar een nieuwe rol, fout natuurlijk.
Als je klaar ben nodig iemand uit die proef gaat logeren, een zeikert.
Komt best goed dan.

Cees.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?