Reageer op: Macron lekker daadkrachtig

Noë
Sleutelbeheerder

Krelis ik denk dat je teveel van dit soort flutblaadjes leest.
Macron wil meer politie en beter inzet daarvan.
Hij wil ook samenwerken om een einde te maken aan Daech.
Er spelen echter veel meer zaken mee dan zomaar even wat doen.

Natuurlijk hebben Marine Le Pen en Wilders de juiste oplossing, grenzen dicht, moskeen dicht, alle moslims het land uit.

Diegene die beweert dat je terrorisme kunt stoppen is een dromer.
Terrorisme is de meest ingewikkelde vijand die er bestaat, en is nauwelijks te stoppen.
Het enige wat je kunt doe is je te beschermen tegen ze, en dat is juist wat Macron (en ook anderen) willen doen.
Hoe ?
Ik ben het er niet mee eens.

Ik heb 11 jaar in Israel gewoond, een land met metershoge electronische grenzen waar je als je er 10 meter vanaf bent er vijf helicopters opstijgen en je terugbrengen zoniet je kop van je romp schieten.
En toch hebben we terroristen in Israel.
Hiermee boren we dus de redenatie van Le Pen de grond in.

Wij werken samen met europa in adviezen, we leggen uit hoe wij dat doen en hoe wij optreden.
In Israel wordt een verdachte in de gaten gehouden.
We weten wat hij eet, met wie ze het bed delen, waneer hij naar de wc en gaat hoeveel velletjes papier ze gebruiken om hun kont af te vegen.
Dat kost duizenden manuren.
Als er een aanslag is gepleegd wordt zijn huis verwoest, en alles wat hij heeft vernietigd, en hij gaat achter de tralies en komt nooit meer vrij.
Dat kost ons veel kritiek, zeker uit Europa.
Het is echter de enige manier.
Mensen die als beesten moorden moet je niet als mensen zien.
Alle aanslagen de laatste tijd waarbij tegen de driehonderd doden zijn gevallen zijn gepleegd door mensen die bij de politie bekend waren.
Wij adviseren daar meer werk van te maken en die lakse houding te stoppen.
Duizenden mensen werken vrijwillig aan de beveiliging van Israel een land waarvan ze houden.
‘T ja, vraag eens een paar fransen of ze een training willen doen om voor de lol op straat te gaan surveileren;-)
Ik zit over een paar weken weer in Parijs en Brussel, ik krijg er geen cent voor, ik moet zelfs m’n eigen diesel betalen, maar we doen dit omdat we europa willen benadrukken dat « ons » systeem echt het enige is wat helpt.
Het zijn ratten, die moet je als ratten uitroeien.

Cees.

©2025 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?