Reageer op: EDF e-mail

#188563
 capitaine
Bijdrager

“Wanneer ik iets wil, meld ik me wel of ik zoek het op op de website. “
Vroeger ging dat zo, maar tegenwoordig is dit een ouderwetse gedachte.
De hele entouragen rondom de commerce is helemaal veranderd en loopt grotendeels via digitale informatie.
Nu kun je dat storend vinden, maar fout is het zeker niet.
Ik zou zeggen, welkom in de nieuwe wereld, want dat is het, al een tijdje trouwens.
Vroeger keek je in het krantje van de C1000 of appie hein, en dan kruiste je aan wat er in de reclame was.
Vervelende vertegenwoordigers belde aan jouw deur om hun goed te promoten, en zelfs hier en dara werden tupperware-achtige avonden gehouden.
Wie doet dat nou nog, de wereld is te snel voor die onzin.
Geautomatiseerde computers geven elke keer een stroom aan reclames en voordeeltjes door aan de klant, ze hebben immers zijn mailadres.
Nooit eerder konden we zo geraffineerd zuinig leven als vandaag, door gewoon van de ene dag op de andere op te stappen en een nieuwe leverancier te nemen.
Vroeger bleef je hangen uit fatsoen, en de hele rompslomp aan paperassen, nu verzorgt zelfs in veel gevallen de nieuwe leverancier voor de overgang.
Krijg je een mailtje, gewoon even klikken op de afzender en als zijn adres niet strookt (edf is bv altijd edf.fr en géén edf.ciryl.de) in de prullenbak.

Over Hollande mag je denken wat je wilt bosbess, maar zolang hij het niet voor elkaar krijgt om die als maar stijgende werkeloosheid te stoppen of beter, terug te dringen, en die alsmaar stijgende lijst ambtenaren te verminderen ben je in mijn ogen waardeloos.
Weg met die man, liever vandaag nog dan morgen.

Cees.

Macron pour Président 😉

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account