Reageer op: Fermer les yeux

#190153
 Noë
Sleutelbeheerder

Nu is het dus zaak de directives anticipés op te stellen en nationaal te laten registreren.

Toch nog maar ’n opmerkinkje op ’t gevaar af dat Hans me ‘koude schouders’ verwijt. Natuurlijk is het gewenst die directives anticipées bij leven en welzijn te onder-
schrijven en te verspreiden onder uw naasten en zèker te verstrekken aan de artsen met wie u te maken hebt. Dàt is ’t enige belangrijke.
Dat laten registreren bij die ADMD is dan nergens voor nodig noch verplicht.

En dat laatste verklaart wellicht m’n cynische reacties op Mimi’s bijdragen. Militante strijd begrijp ik, bij propaganda beginnen m’n wenkbrauwen te jeuken en bij foute informatie met ’t doel die ADMD te spekken raken m’n schouders verhit.

Wat moet ik overigens met “doorlopend mails vol info, een periodiek magazine en uitnodigingen voor bijeenkomsten in de regio”?
Verwijt mij koude schouders, ik verwijt clubjes als de ADMD op ’n commerciële toer te gaan met dit uiterst serieuze onderwerp.

Peter (die veel verweten is, maar nog nooit ’n gebrek aan empathie).

P.S. Volstrekt terzijde, maar dat ’t Hollande c.s. is gelukt deze wet op deze manier door Assemblée Nationale en Sénat te krijgen, geeft me hoop. Kennelijk is ’t mogelijk om tot ’n consensus te geraken, leren Fransen dan eindelijk eens ’n beetje ‘polderen’ ?

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?