Reageer op: Bureaucratie EDF en ERDF!

#188246
 Noë
Sleutelbeheerder

Ach, ik kijk tegenwoordig nergens meer van op inzake ERDF & EDF.
Dit voorjaar werd onze branchement provisoir op donderdag “gecoupeerd” (echt de tang erin bovenin de paal!) omdat het engagement na 4 jaar inderdaad allang officiëel was verlopen. Oplossing (die van te voren was overeengekomen met ERDF) was: de maandag daarna een volledig nieuwe branchement provisoir maken inclusief nieuw nummer point de livraison en nieuw klantnummer. U voelt ‘m misschien al wel aankomen….., daarna waren ze administratief geheel de weg kwijt, een klant met 2 nummers, hoe kan dat nou??

Uiteraard was bovenstaande actie vooral ook bedoeld om een paar honderd euro af te rekenen.

Overigens neemt de SAUR bij ons al jaren 2 keer per jaar de watermeter op, waarbij men zo’n 50 meter door de tuin moet lopen.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?