Reageer op: Vrijwilligerswerk

#190639
 Noë
Sleutelbeheerder

@Wim. Ik ben het geheel met je eens. Is het dan niet aan ons om dat soort gasten uit te roken of het nu louche ondernemers, waardeloze adviseurs, kwakzalvers, zakkenvullers in de politiek of multinationals zijn ?
Daar mag ons de gelegenheid toe dus eigenlijk niet ontnomen worden en waar dat wel gebeurt omdat het commerciële belang van de desbetreffende website prevaleert en betalende louche ondernemers, waardeloze adviseurs, medische kwakzalvers en andere schobbejakken immuniteit genieten en zelfs hun niet welgevallige reacties kunnen censureren hoop ik dan dat ik in de toekomst op je kan rekenen.
In de zin van : “Ik ben het volstrekt oneens met wat je zegt/schrijft, ik zal je er hartgrondig over uitroken, maar ik zal altijd je recht verdedigen om te zeggen wat je te zeggen hebt.”

@Petrus Mr Petrus. Nu moeten wij toch eens ernstig praten met elkaar.
U weet dat Amsterdamse dames – ik neem aan dat U die bedoelt die zich liggend staande weten te houden – helaas vaak veel uigebuitte vrouwen uit Oost Europe naar ik begrepen heb – BTW moeten afdragen. Hoe weet u dat als ik vragen mag ?
Zij geven toch geen factuur ? Of heeft u soms kennissen bij de belastingdienst die daar alles van weten ?

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?