Jako,
We blijven langs elkaar heen praten. Ik klaag over de manier waarop CD klanten behandelt, jij weet de achterliggende reden van een actie en praat die actie daarom goed. Daarnaast verwijt je mij dat ik mij onvoldoende verdiep in de materie.
Wel, als klant HOEF ik mij helemaal niet te verdiepen in de materie. Als CD mij correct behandelt en uitlegt waarom zij iets doen, ben ik helemaal tevreden. Jouw opmerking dat je klaagt in het stemhokje slaat daarom nergens op. Ik klaag niet over de politiek, ik klaag over de manier waarop ik door CD behandeld word. En uitleggen aan een klant waarom een bepaalde actie wordt gedaan is niet technisch en/of organisatorisch moeilijk? Dat lijkt me raar.
Wat is er technisch of organisatorisch moeilijk aan het volgende bericht:
“Beste klant,
Zoals u inmiddels weet, is het per ingang van 1/8/2014 niet meer mogelijk zonder abonnement naar NED 1,2,3 te kunnen kijken. Wij gaan daarom de kaarten van de klanten zonder abonnement deactiveren. Dat is een omvangrijke operatie. Daarom beginnen wij al met deactiveren vanaf 15 juli.
Vele klanten hebben ons gevraagd waarom er geen abonnement wordt aangeboden met alleen NED 1,2,3. Dat zouden wij graag willen, maar dat is niet toegestaan. De politiek heeft op ../../.. besloten dat een provider een abonnement moet aanbieden wat uit minimaal 30 zenders bestaat.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Groeten, Canal Digitaal”
Zoiets had toch ook gecommuniceerd kunnen worden? Daar gaat het mij om!
Overigens heb jij intussen ook heleboel informatie over deze materie verteld. Dank daarvoor!
Groeten, Leon