Reageer op: Vuil trucje van CANAL DIGITAAL

#187551
 brijn
Bijdrager

Het ging mij niet om de ontvangst van om het even welke zenders of pakketten of bundels, het ging mij om de mentaliteit iemands kaart uit te schakelen, zodat ik moet gaan bellen vanwege een vermeende storing. Maar het is helemaal geen storing, CD wilde met mij kontakt opnemen, maar liet mij de lasten dragen, zenderuitval, urenlang gehobby “want zou het misschien aan mijn ontvanger liggen?” en telefoonkosten, en dat maakt mij boos.

Alles doet het weer hoor, tot 1 augustus in ieder geval. Ik heb mij ongenoegen per email invulformulier aan CD gezonden, maar geen antwoord gekregen. Wel zo’n tevredenheids-enquete-na-helpdeskkontakt-email formulier, wat er na het invullen ook niet echt vrolijk uit zag.

©2020 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account