Reageer op: Voor wie wat leuks wil beginnen.

#209308
 Noë
Sleutelbeheerder

Nogmaals Ratatouille, ik weet niet wat je tegen me hebt, of jij dat nu tehulp schieten met een smiley noemt of wat dan ook.
Als ik zeg dat we vlakbij zee wonen is dat niet zo, als ik zeg dat we in een dorp wonen is dat volgens jouw een decheterie, als ik zeg dat we een kwartiertje rijden van La Rochelle wonen is dat niet zo, als ik zeg dat we in een bergachtig landschap wonen is het weer niet zo, als ik zeg dat we kunnen skieën, is het niet zo, je bent voortdurend bezig me te bekritiseren iop een hinderlijke manier vanaf een google plaatje.
Stop daar toch eens mee.
Als je een paar planken onder je schoenen klikt en je glijd over de sneeuw noemen ze dat skieën of langlaufen.
Geef er jouw draai aan, je gaat je gang maar.
Kom een keer een wijntje drinken, dat lijkt me veeml gezelliger dan elkaar voortdurend opzoeken op dit forum.

Overigens, vorig jaar was er ook sneeuwpret.
Het ligt aan de winter natuurlijk.
Vooralsnog gok ik het erop dat er meer sneeuwwinters komen.
De temperatuur stijgt, en dat betekend voor hier dat we niet zo zeer op -6 zitten maar eerder rond de -2.
Ik ben geen meteodeskundige, maar ik denk dat er in de toekomst meer nattigheid aankomt en dus meer sneeuw omdat de temperatuur overal stijgt.
In plaats van strenge koude dus warmer, maar net koud genoeg voor sneeuw.
We zullen zien.

Overigens maak ik geen reclame voor m’n bedrijf, ik heb geen enkele potentiele klant op dit forum.
Daarbij komt dat van alle bedrijven die ik heb de jongens verantwoordelijk zijn voor alles, en ik me er geen grammetje mee bemoei, en de CdH is nog net klaar.

Cees.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?