Reageer op: Voor wie wat leuks wil beginnen.

#209306
 Noë
Sleutelbeheerder

Dat je leuk kan schrijven Cees dat weet ik wel, dat je graag overdrijft, reclame maakt voor je bedrijf en je eigen situatie, dat weet ik ook. Daar is in het verleden, en nu nog? (zie boven) genoeg over gezegd. Ik was zo aardig je even te hulp te schieten over het misverstand. Maar de kleinste kritische noot is je al te veel. Hypergevoelig.

Tuurlijk kan je leuk langlaufen, en een beetje glijden op een heuvel als er sneeuw ligt zoals dit jaar. Maar kan je dan zeggen dat je op een kwartiertje rijden kan skiën? De vorig jaren kon je er -sportief gezien- niets. Elke skiër weet dat hoogte (en dus sneeuw) er toe doet. Je moet je niet zo irriteren als er met een smiley een steekje terug komt.

Ik heb even gekeken, op dit moment is die ‘La Loges des Gardes piste’ gesloten. Er ligt 5 cm sneeuw beneden en 12 cm op de top. Als ik hier uit mijn raam kijk, zie ik 10 maanden per jaar sneeuw. Eind van de zomer zijn het nog maar veldjes. Dat is een andere definitie van in de bergen wonen.

PS
Van mij mag iedereen plezier hebben hoor! Vroeger ‘waterskiede’ wij op een houten deur aan een touw achter een motorvlet. Lol voor tien.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?