Reageer op: Inspectie Consuel Dordogne

#208019
 NoĆ«
Sleutelbeheerder

Bonsoir Eric,

Gefeliciteerd! Je verhaal was een feest der herkenning voor mij, been there done that, bought the T-shirt šŸ™‚ . En ja, ik heb er wakker van gelegen, en heb heel onvolwassen een gat in de lucht gesprongen en juichkreten geslaagd toen de Consuel man na een succesvol verlopen keuring zijn hielen had gelicht.

Voor iedereen die dit traject nog door moet, ook uit jouw verhaal blijkt weer waar de prioriteiten van de controleur liggen. Namelijk, bij de veiligheid van de installatie. Ook bij mij controleerde hij alle aarde, keek naar gebruik van (aarde)draadkleuren en of in het tableau alle draden stevig vast zaten. Ook bij mij kon mijn volledig aangelegde coax- en UTP installatie hem niets schelen.

Toen ik hem daarnaar vroeg was zijn reactie, vrij vertaald: “als ik een installatie goedkeur en na enige tijd blijkt de TV of de telefoon niet te werken kan dat niemand veel schelen, maar als een gebruiker wordt geĆ«lectrocuteerd omdat ik een veiligheidsprobleem over het hoofd heb gezien heb ik een hĆ©Ć©l groot probleem. Dus raadt u zelf maar waar ik mijn beperkte controletijd aan besteed”.

Logisch toch?

Salutations, Jos

Ā©2022 Communities Abroad Ā | Ā infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?