Reageer op: Postuum succes voor François Hollande

#207054
 Noë
Sleutelbeheerder

Ik lees net dat meer dan 1 op de drie fransen volgens de peilingen teleurgesteld is in Macron.
Zoals ik al eerder schreef, de snelle jongen met de vlotte babbel die wel even Frankrijk zou hervormen laat lang op zich wachten, te lang vinden de fransozen dus.
Het enige wat je ziet en leest zijn meetings everywhere, maar op de al eerder beschreven hak tussen de deur bij de scheepswerf heeft hij nog nul komma nul gedaan.
Het volk begint te morren, de zakenwereld wordt ongeduldig, Macron moet snel schakelen anders gaat het mis.
Als in september de vakbonden de straat op gaan, de Loi de travail weer met de nodige vernielingen in beeld komt, dan kan Macron nog wel eens van de koude kermis thuis komen.
Hij vergeet schijnbaar dat hij nu niet zoals Hollande een beetje links en een beetje rechts tegen zich heeft, hij heeft nu het volledige linkse blok tegen zich met Mélenchon als actievoerder, en een groot deel rechts met Le Pen en Fillon als vaandeldragers.
Ik zelf vindt het nog te vroeg, hij heeft meer tijd nodig, maar snel schakelen is wel gewenst.
Hij heeft het volk wat belooft, hij de rappe Emanuel zal wel even …..

Cees.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?