Reageer op: welke is de beste vaatwasser in Frankrijk?

#205229
 Noë
Sleutelbeheerder

Ik heb ook wel gekeken naar professionele vaatwassers, maar met de prijs stijgen ook de afmetingen van deze machines waardoor die niet inzetbaar zijn.

Inmiddels heb ik de knoop doorgehakt, het is de Bosch SMS68TW16E geworden.

Hij valt in dezelfde serie als de als beste geteste SMS69N08FF die niet meer te koop is en lijkt de opvolger te zijn met wat meer mogelijkheden. Gisteravond bij Ubaldi besteld voor €699,- vanmorgen is ie weer €35,- duurder… 🙂

Dat je ‘m kunt bedienen met je smartphone lijkt me niet heel zinvol. Een zinvolle toepassing voor ‘Home connect’ is de mogelijkheid om de aansturing over te dragen aan je zonnepaneel of Linky. Een zonnepaneel kan dan de vaatwasser inschakelen zodra er voldoende vermogen beschikbaar is en een Linky bijvoorbeeld als het tarief onder een bepaalde grenswaarde komt.

Vooralsnog is dat allemaal niet van toepassing, maar wel de natte droom van hackers, dus WiFi krijgt het apparaat voorlopig niet. Ik denk dat het apparaat bovendien stiekem met ’thuis’ belt en daar zit ik ook niet op te wachten. Remote diagnose kan wel weer handig zijn.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?