Reageer op: welke is de beste vaatwasser in Frankrijk?

#205209

Jako, eigenlijk zoek je een vaatwasser met slechts drie knoppen: 1) aan/uit; 2) een draaiknop voor tijdsduur en 3) een draaiknop voor temperatuur. Aan die knoppen kan ik je wel helpen – bakken vol – maar de rest er achter wordt anno heden wat lastiger. Welke ontwerper in de ict/communicatie techniek zou een overplaatsing naar de afdeling analoge telefoontechniek als een bevordering beschouwen, welke ontwerper van modern witgoed zou in zijn cv een ontwerp met jaren vijftig techniek willen zien opgenomen?

Een sprankje hoop: gisteren verzeilde ik bij het lopen van een kunstroute / open ateliers voor het eerst sinds decennia in een heuse wasserette. Aan de muren kunst met daaronder Miele wasmachines uit een robuuste, professionele serie. Met tot mijn verbazing slechts een paar instelknoppen. Ik overwoog daar nog een foto van te maken, maar dat leek me toch onbeleefd, getuigen van desinteresse voor het werk van de exposerende kunstenaars. Maar wie weet zijn er ook industriële vaatwassers die wat meer rechttoe, rechtaan zijn.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?