Reageer op: President Emmanuel Macron!

Noë
Sleutelbeheerder

Hans, ik weet niet of je nog wel eens in Frankrijk komt of dat dat alleen virtueel is, maar alles wat in jouw artikel staat is hier al dagelijks gepasseerd.
Het enige wat nieuw is, is dat een geheim agent van de MI5 daar wat bij toegevoegd heeft.
Whow, ze hebben een geheim agent gevonden die wat over Macron heeft te zeggen.
Wat zal die man het gemaakt hebben zeg, bij zijn vrienden met een groot glas Ale.

Ik val je niet aan, ik merk alleen maar op dat je steeds weer kritisch bent over de EU op een pro-wilders achtige manier.
Dat is jouw goed recht, in Groningen telt netzoals hier in Frankrijk het recht van de democratie.
Echter wat ik wel weet is dat de Engelse pers er lekker op los babbelt over Macron, logisch ook eigenlijk.
De Engelsen geloofde namelijk dat ze met een spijbelbriefje en wat ge-theedrink wel van die Europeese Uni af waren, Tenslotte is het enige obstakel wat ze hebben Frouwlein Merkel en die wordt straks ook weggebonjourd.
Helaas voor onze eilandbewoners is in Frankrijk, het tweede machtigste land van de EU, een heel fanatiek mannetje opgestaan met ballen, en Frouwlein Merkel gaat nu straks waarschijnlijk de stok overdragen aan Herr Schulz die ook nog wel wat gaat rammelen.
Onder het thee drinken zullen ze de engelsen een rekening presenteren waar ze spontaan de hik van krijgen op dat eiland.
60 miljard miss May, you will explain Her Majesty why, otherwise ask your agent of the MI5 🙂

Cees.

©2025 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?