Reageer op: Prijverschil

Noë
Sleutelbeheerder

Ik heb er alleen maar ellende van, prik bij de huisarts (geen zin om 1 uur te rijden naar een lab) die dan een kopie maakt van mijn papieren mutuelle kaart (en voegt bij de aanvraag). Na een maand krijg ik brief van het lab dat er 15 euro niet is betaald, dan ga ik bellen, dan blijk ik de mutuelle kaart te moeten scannen en opsturen via email. Ik roep dat dat niet zo veilig is maar berust er in. Ik scan en email de kaart naar het opgegeven adres.

Vervolgens krijg ik een mail terug dat ze de .jpg niet kunnen lezen. Nog nooit meegemaakt. Dan stuur ik het nogmaals (moet weer een scan maken, want de oude had ik al weggegooid), daarna krijg ik een verzoek om via email opnieuw te reageren op een beveiligde email account van het lab. Dat doe ik dan. Via de website. Ik krijg geen respons. Wel een nieuwe brief met een aanmaning voor die 15 euro. Dan stuur ik via die beveiligde mail opnieuw een kopie van mijn Mutuelle kaart, en wacht af.

1 uur werk. Voor 15 euro. En vorig jaar precies hetzelfde traject. Dat is niet alleen gebrek aan automatisering, het is gebrek aan inzet om problemen op te lossen. Maar het is goed om te horen dat het niet de regel is, om er zo mee om te gaan.

©2025 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?