Reageer op: Hollande hogerop in de EU

#195835
 Noë
Sleutelbeheerder

Cees,

Ik snap niet hoe je groepen mensen kunt haten, wel enkelingen of een specifieke groep. In mijn werkzame leven heb ik altijd fundamentalisten als de pest gemeden, in dat opzicht lijk ik dus op Wilders, maar mijn hekel richt zich op een andere groep en ik heb nooit een positie bekleed waarin ik ze zou kunnen verwijderen uit mijn leefomgeving

Ik kan mij overigens best voorstellen, dat de ervaringen van de blonde man in jouw kibboets hem zodanig aangegrepen hebben, dat hij daaraan een permanente haat heeft overgehouden voor Moslims, zoals sommige mensen uit Indie een permanente haat voor Japanners en sommige Nederlanders nog steeds de Duitsers sterk haten. Ik heb ook mensen ontmoet die spuugden op homo’s.
Wat doe je daar aan? Ik zou het niet weten. Maar het is niet alleen een probleem van Wilders

In mijn jeugd heb ik het kaalscheren van ‘moffenhoeren’ gezien, ik ben daar nog steeds niet helemaal overheen. Zeer beangstigend.Het was toen ook niet alleen het probleem van de scheerders en de geschorrenen, want wij lieten het toe.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?