Reageer op: Hollande hogerop in de EU

#195832
 Noë
Sleutelbeheerder

Bosbess,

Je moet niet letterlijk nemen wat hiet allmaal staat. Ik vind dat vriend alexander is veranderd in een soort sjiek oud wijf (dat hoeft overigens geen vrouw te zijn). Dus mijn suggestie inzake geslachtsverandering slaat als een tang op een varken, maar geeft vooral aan, dat ik de man niet mag. Je wordt soms wel melig van al dat zinloze gepraat over politiek. Wat ik thuis ook zeg, mijn partner blijft volhouden op de vvd te stemmen, en hier komen steeds dexelfede poppetje bovendrijven. Ik zelf heb alle partijen weggestreept die ik niet wil – op basis van de inhoud en op de persoon. Ik hield alleen Jesse Klaver over, maar ik wil niet op Groen links stemmen vanwege hun stemgedrag in de kamers. Dus is dit het einde van het verhaal. Strategisch stemmen is ook al niet meer zinvol. Het enig wat nog rest is de knuppel in het hoenderhok (de blonde man), maar daarvan weet je dat hij het niet eens kan proberen. In dit opzicht staan jullie in Frankrijk wel in het voordeel.
De PvdA (Plaumen enz) weten zo goed hoe het in het buitenland moet,
het is toch van de gekke, dat zij zich gaat bemoeien met politiek in de USA door subversieve acties te ondernemen.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?