Reageer op: Hollande hogerop in de EU

#195831
 bosbess
Deelnemer

Hari, het enige wat ik over Hillary Clinton heb geschreven is dit: ““Haar van Clinton” is vier jaar lang minister van Buitenlandse Zaken geweest en staat open voor de wereld.”

Is dat verdedigen? Ben ik daarmee een fan? Het zijn simpelweg feiten, meer niet. Ik kan daar nu nog aan toevoegen dat zij beslist geen einde zou hebben gemaakt aan de financiering van abortusklinieken zoals Trump heeft gedaan. Waardoor vele vrouwen zich opnieuw gaan wenden tot kwakzalvers en vroegtijdig zullen overlijden door slecht uitgevoerde abortussen. Want abortussen gaan gewoon door, die houdt hij niet tegen. Hij houdt wel de sexuele-voorlichtingscampagnes van deze klinieken tegen. Symboolpolitiek met zeer kwalijke gevolgen. Ongelooflijk stom.

Ik juich dan ook het initiatief van de NL minister Lilianne Ploumen van Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking van harte toe om een internationaal fonds te stichten, waaruit amerikaanse en andere abortusklinieken kunnen putten om hun goede werk voort te kunnen zetten. Niet omdat zij een vrouw is, maar omdat ze lef toont. Ik ben een bewonderaarster van lef, van mannen en van vrouwen.

Wat je beweert over Alexander Pechtold is me een groot raadsel. Volgens mij is hij nog steeds een man, al interesseert me zijn geslacht niet echt.

Jako, je hebt gelijk, maar ik schreef “als uitvloeisel van de EU”. Inderdaad moeten Frankrijk en Nederland die idioterieën aanpakken. Wat het toelaten van de oosteuropese landen betreft: ik geloof niet dat Poetin die bezet zou hebben, zoals de Krim.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?