Reageer op: Hollande hogerop in de EU

#195828
 bosbess
Deelnemer

Kénde ik hem maar. Hij valt op oude vrouwen…

Maar serieus: ook ik denk hem te kennen door wat hij tot nu toe heeft laten zien. Hij heeft lef zonder een lefgooser te zijn, hij is onafhankelijk in alles wat hij zegt en doet, heeft een scherpe blik en een helder inzicht in complexe zaken, is intelligent, doortastend, modern, humaan en geëmancipeerd. Kortom, een frisse bries in de franse politiek. Zo komt hij op mij over. Bovendien heeft hij de juiste leeftijd.

Cees, die verhuizing tussen Brussel en Straatsburg kost echt heel veel meer dan zij oplevert. Alleen al die protserige keet in Straatsburg die op twee dagen per maand na geheel leeg staat, ongebruikt, kost kapitalen. De verhuizers ja, die likken hun vingers er bij af. En de franse cateraars ook. Maar wij moeten met z’n allen de kosten voor die krankzinnige schijnvertoning ophoesten, plus de reiskostendeclaraties en het eten en drinken van al die politieke bobo’s met hun luxe leventje voor wie het beste niet goed genoeg is. Waarvan sommigen ff inchecken voor het presentiegeld en dan meteen weer de benen nemen naar een goed betaalde baan. Breek me de bek niet open.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?