Reageer op: Hollande hogerop in de EU

#195827
 Noë
Sleutelbeheerder

Helemaal met Bosbess eens.
Alleen die heen en weer verhuizing wordt ook door de pers aangedikt.
Natuurlijk kost het geld, maar vergeet niet dat het ook geld oplevert.

Afgelopen weekend nog een discussie gehad.
Dit kabinet heeft alles gedaan wat maar fout kan zijn, en we zitten nu in een land (Nederland) met een bak ellende, schreef iemand.

Ik vroeg me af of dat werkelijk zo was.
We hadden de crisis, maar de huizenprijzen zijn tegen verwachting van iedere econoom weer zo goed als op het oude niveau en in enkele steden zelfs hoger.
De werkeloosheid daalt, het land is tweede in de agrartische export, zesde in de beste infrastructuur, 8ste in de spoorwegen, man, wat zeuren we?
Ze zeuren omdat ze opgejend worden en omdat ze vinden dat ze het beter hebben verdiend.
De stroom asielzoekers die zo uit de hand loopt, is amper de helft van de stroom die uit voormalig joegoslavie kwam, en toen hoorde je niemand.
Tot nu toe, of ik moet het verkeerd hebben, zijn alle misdragingen in de asiel-affaire NIET gedaan door asielzoekers maar door nederlandse demonstranten.
Kranten gebruiken bewust schuttingtaal om de boel op te jutten, en de ministers doen er vrolijk aan mee.

Vandaag kreeg ik een mailtje “zie je wel, Macron heeft publiek geld misbruikt”.
Het kan ook niet anders, na het bagger gooien tussen Clinton en Trump moeten ook de Fransen er aan geloven, twee rivalen zien in Macron een verwoed vijand.
En natuurlijk komen ze vandaag met die beschuldiging, Macron zit in het Midden Oosten.
Als je wilt dat je publiek leest wat je beweert, dan heb je tijd nodig om dat te laten uitvloeien als een olievlek, en dat is precies nu, want voor dat Macron kan reageren heeft elke grote en kleine krant van Frankrijk het al uitgebreid beschreven.

Ik hoop een ding, dat Macron elke hand met bagger gewoon over laat vliegen, niet op reageren.
Als men zo laag bij de grond politiek wil drijven, dan zou juist Macron diegene zijn die daar niet aan mee gaat doen, want hij wil alles anders.
Ik denk dat ik hem ken 🙂

Cees.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?