Reageer op: hoofdgroep knalt eruit

#201836
 Noë
Sleutelbeheerder

Rob, ik heb je test gedaan en ik ben bang dat het erg nadenken gaat worden en dan pas whiskey. Dus een directe verbinding gemaakt van DB naar verlengsnoer en los stopcontact daarop verlengsnoeren en nog meer verlengsnoeren. Kan mijn modem in de lucht houden, een lampje en de tv. Dat is dus zonder een zekering ertussen.

En de DB knalt er NIET uit!.. Dat gaat hoofdbreekwerk worden.
Hoe kan dat nu? Op elke groep sprong hij er uit, ook met alle ID’s uit en alle Disc uit, knalde de BACO DB eruit. Zet ik de DB dan meteen weer aan, springt hij meteen (direct binnen 0,1 sec) er weer uit, zet ik eerst de groep die aanstond uit, dan de DB aan, dan blijft hij 4-8 minuten soms veel korter in de ‘lucht’.

Is dit nu duidelijk een probleem aan mijn kant? Ik ben ook boven gaan kijken, alles zit goed, ik heb ook nog nooit een probleem gehad, anders dan dat de puls van de omschakeling naar nachtstroom niet werkt? Dan laad hij in de dure uren zijn boiler op, heb ik al eens eerder gehad 1 jaar geleden. Maar verder: nooit een discjoncteur die uit onvrede besluit om zijn werk eens te gaan doen.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?