Reageer op: Hoe blijf jij warm?

#189289
 Noë
Sleutelbeheerder

Ik heb zojuist een ventilator boven de Godin houtkachel opgehangen. Een metalen 230V ventilator uit een oud elektrisch kacheltje, vrijwel geruisloos en vrijwel onzichtbaar geplaatst. Eens kijken of dit echt werkt voor ik 99,- uitgeef aan zo’n Ecofan.

Verder heb ik in Nederland een pelletkachel met boiler aangeschaft (nu nog met 1400,- subsidie in NL) Deze gaat een grote ruimte verwarmen en tevens radiatoren aansturen in overige ruimtes. Hij heeft een vermogen van 10Kw waarvan 7,7 gebruikt wordt voor de CV. Pomp, ventiel etc. zit er allemaal in dus ‘plug & play’. Ben benieuwd hoe dit gaat werken. Heeft een autonomie van 60 uur!! op laagste stand en kan via internet op afstand aangezet worden, handig als je alleen een weekendje naar je huis kan gaan.

Voor geïnteresseerden: op dit moment krijg je in Nederland resp. 500,- 1400,- of 3200,- subsidie op aanschaf pelletkachel, pelletkachel met cv of pellet cv ketel.

Als alles geleverd, getransporteerd en aangesloten is zal tzt verslag doen van de bevindingen.

Gr. Hans.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?