Misschien moet ik het antispambeest niet in één keer te veel voer toewerpen. Jij mag nie voer nie die wilde beeste zouden ze in Zuid-Afrika zeggen, heb je dat bordje dan niet gezien? We zien wel waar het schip strandt.
Een aardig verhaal over de techniek van het bouwen met gipsblokken. De regels voor het maken van sleuven op één plaatje, en voor alle duidelijkheid: diagonale sleuven zijn verboden. De regels in meer detail: welke diameter mag de gaine hebben in wat voor soort muurtje, de maximale sleufdiepte. Het muurtje moet wel stevig blijven. Bron: installation electrique ooreka fr. Zeker bij scheidingswandjes van gipskarton is het verstandig in de gaten te houden waar de leidingen precies lopen, en opschrijven (neem ik me telkens weer voor). Er is niet veel voor nodig om met je accuboormachine per ongeluk een iets te lange schroef in zo’n elektraleiding te jagen. Hetzelfde gaat op voor dwarsbalkjes of een plaatje multiplex tussen twee staanders om later iets aan te bevestigen: wie schrijft die blijft. Indien je die aantekeningen een jaar later nog terug kunt vinden…..
p.s.: trial and error wijst uit dat een link naar informatie op de website van de bricomarché niet geslikt wordt door het spamfilter.