Reageer op: Beleid of overheids-chantage?

#195556
 Noë
Sleutelbeheerder

Die Franse troeven bestaan alleen in theorie. Er is in de wereld geen behoefte aan te dure Franse producten van middelmatige tot slechte kwaliteit.

Hè, Jan, dat valt me nu tegen. Eerst maar eens dat boek lezen – ’t zijn maar ruim tweehonderd pagina’s zonder notenapparaat – om Pricks (Houellebecqs) slotwoorden te begrijpen ? Dan begrijpt u vast ook de titel met al die accents aigues.

We kunnen natuurlijk ook blijven steken in zurig populisme, vasthouden aan roestige vooringenomenheid. U lijkt wel ’n Fransman.

Over die nieuwe regio’s kon Prick nog weinig berichten, dit boek verscheen in november 2015. Gaarne bronnen voor uw beweringen, ik kan ze zo snel niet vinden.
Overigens ben ik – met u ? – van mening dat er weinig tegen die nieuwe regio’s is, mits die bestaande worden weggegumd. Eenzelfde verhaal over die territoriale herinrichting (“NOTRe”) : prima, maar dan bestaande structuren wissen.

Maar ’n Fransman denkt daar anders over en dat vindt ’n buitenstaander onbegrijpelijk. Toch maar Prick lezen.

Peter.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?