Zomergasten en Le Théâtre du Soleil

Dit onderwerp bevat 3 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren geleden door bosbess.

  • Auteur
    Berichten
  • #194334
     bosbess
    Deelnemer

    Zit te kijken naar de herhaling van de uitzending met de Puttense Beatrice de Graaf, heb van de week naar die met Nelleke Noordervliet gekeken.

    Mijn conclusie : waar Zomergasten vroeger ’n programma was met ’n boeiende gast die wat te vertellen had, gelardeerd met filmfragmenten, is ’t nu ’n aaneenrijging van filmfragmenten die aan elkaar worden gebabbeld door iemand die voorhanden is.

    Jammer.

    Peter.

    #194336
     Wim Bavelaar
    Moderator

    Verder een weinig tevredenstellende uitzending met erg veel gepraat, ‘onder leiding van’ een sportverslaggever, die het verder wel goed bedoelt. Jessye Norman maakte ook hier, mede dankzij Purcell, ook in mijn Franse woonstee de tranen los.

    Wim

    #194337
     bosbess
    Deelnemer

    Eerlijk gezegd Wim, vond ik het zo’n slaapverwekkende vertoning dat ik na Le Théâtre du Soleil Noordervliet de nek heb omgedraaid, oftewel de tv heb uitgezet. In het begin zei ze te hopen dat de kijkers zich na de uitzending het een en ander zouden afvragen. Ik vraag me alleen maar af hoe ze zo’n knullige interviewer hebben kunnen uitzoeken voor zo’n interessant programma. De man lijkt werkelijk niets in huis te hebben om zo’n interview levendig te maken en zijn gast uit de tent te lokken. Het fragment van Le Théâtre du Soleil was bovendien heel erg kort en dan gingen ze er ook nog eens (slap) doorheen zitten kletsen, wat anders nooit gebeurt. Op YouTube is Le Théâtre veel beter te zien. Knap dat jullie dat vervelende gezeur helemaal hebben uitgezeten. Misschien heb ik enkele mooie fragmenten gemist, maar ik kon die onbenullige prietpraat echt niet langer aanhoren.

    #194335
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Zit te kijken naar de herhaling van de uitzending met de Puttense Beatrice de Graaf, heb van de week naar die met Nelleke Noordervliet gekeken.

    Mijn conclusie : waar Zomergasten vroeger ’n programma was met ’n boeiende gast die wat te vertellen had, gelardeerd met filmfragmenten, is ’t nu ’n aaneenrijging van filmfragmenten die aan elkaar worden gebabbeld door iemand die voorhanden is.

    Jammer.

    Peter.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?