Wie is er nog steed Charlie en wie niet meer ?

Dit onderwerp bevat 33 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #194052
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik dacht al, waar blijft hij toch?

    Maar ik ben gerust, hij is weer terug.

    Steven

    #194053
     Noë
    Sleutelbeheerder

    “Hij is weer terug”, Steven, jaja, want anderen doen aan faire le pont dus ik heb wel vier gehele dagen voor mezelf. Ik vermaak me kostelijk, kost ’n hoop brandstof maar dan word ik wat droef van onze Ali.
    Aan de ene kant zou ik graag nader kennis willen maken, aan de andere lijkt ’t me ’n trol die ons poogt te sarren met abjecte gedachten.

    Dus ja, ik ben weer terug. Maar of ik nog energie wil steken in onze Ali vraag ik me af. Oprechterwijze : ik heb nu al ’n beetje spijt van m’n bestelling van Todd. Niet omdat ik ’t zo eens of oneens zou zijn met dezen en/of gene, maar om kennis te vergaren. Uitgelegd door Ali moet ik me misschien verre houden van deze en diergelijke discussiepartners, want ik krijg dan weer vlekken in m’n nek en dat is voor niemand goed.

    Peter (die nu aan ’t bier mag).

    #194054
     Anoniem
    Inactief

    Ja Petrus. Als je van een dergelijke discussie weer – dus het komt wel vaker voor – vlekken in je nek krijgt dan kun je inderdaad beter niet aan beginnen.
    Ik zou – als ik je advies mag geven – dat toch eens met de huisarts bespreken.

    Verder vond ik het wel een leuke discussie. Je mag ook gerust mijn mening als “abjecte gedachten” proberen weg te zetten maar je moet je dan wel realiseren dat een meerderheid van de Fransen ( trouwens volgens mij van alle Europeanen zeker in ieder geval de meeste Britten – maar laten we het even bij de Fransen houden ) dezelfde mening is toegedaan.

    Ik vrees dus dat – Ali of geen Ali – er geen ontkomen aan zal zijn voor je.

    Nou neem maar een neut en “take it easy”.

    #194055
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Leuk of niet leuk, deze discussie is hier in elk geval gesloten.
    Ik wens u een fijne ‘pont’ en begin niet te vroeg aan die neut.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)

Het onderwerp ‘Wie is er nog steed Charlie en wie niet meer ?’ is gesloten voor nieuwe reacties.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?