Wat hoort wel en niet thuis op dit forum

Dit onderwerp bevat 38 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #193432
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @ Hans Piet,

    Deze site is bedoeld voor mensen die elkaar respecteren en die ervaringen met elkaar willen uitwisselen. Het is betreurenswaardig dat het kiezen van een onderwerp zulke scherpe reacties oproept. Woorden als venijnig en boosaardig moeten dan ook vermeden worden.

    Met vriendelijke groeten/Peter.

    #193434
     Anoniem
    Inactief
    Quote:
    Quote uit bosbess op 29/04/2013 17:46
    Cees en Albert, ik bewonder het geduld waarmee jullie er nog serieus op ingaan. Ten eerste is het een gepasseerd station. We zijn nu in het stadium waarin aan het nieuwe onderwerp vorm gegeven moet worden

    oh?
    Meneer Bavelaar is weg?

    #193435
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ach Cees, dit is mijn persoonlijke mening.
    Als ik me niet vergis dan kom jij daar ook wel eens mee.

    Met vriendelijke groeten/Peter.

    #193436
     Anoniem
    Inactief

    Peter, mijn quote sloeg niet op jou, maar ik vind het wel welletjes, ik ben zelf de draad gestart en ik neem de vrijheid die ook te beëindigen.
    Bij deze is dus dit onderwerp afgelopen.
    De beslissing is aan meneer Bavelaar.

    #193437
     bosbess
    Deelnemer

    Even recapituleren Cees. Wim deed op pagina 1 het voorstel om het onderwerp in Nutsbedrijven te plaatsen. “Het zou kunnen worden:”, schreef hij en deed vervolgens een voorstel hoe het onderwerp genoemd kan worden. Dat werd toegejuicht, maar er kwamen ook een paar suggesties om het iets anders te formuleren. Daarover werd vervolgens gediscussieerd. Dat staat iedereen hier vrij. In die discussie heb ik op pagina 2 tot twee keer toe aangegeven dat Wim de uiteindelijke beslissing moet nemen. Maar meedenken is gelukkig nog steeds niet verboden en wordt in het algemeen bijzonder op prijs gesteld. Dat je het onderwerp hebt gestart waardeer ik zeer en ik hoop dat Wim nu spoedig laat weten wat hij heeft besloten.

    #193438
     Wim Bavelaar
    Moderator

    Ik zal inderdaad vandaag of morgen toekomen aan het aanbrengen van enkele wijzigingen in het onderwerpenoverzicht van het forum. Ben nog even aan het bijkomen van het hermelijnrood en het koningsblauw.

    Wim

    #193439
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @Wim en het korengeel en oranje(bitter)?

    #193440
     Wim Bavelaar
    Moderator

    De titel van de rubriek Nutsbedrijven is nu aangepast.
    De volgende stap is het samenvoegen van de rubrieken Hoe dit forum te gebruiken… en Over het forum en de website, en De ecologische hoek en Tuinieren in Frankrijk.

    Wim

    #193441
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hmmm, ecologisch en tuinieren in één?
    Tuurlijk, je kan ecologisch tuinieren en niet-ecologisch tuinieren.
    Maar ecologie is toch meer dan tuinieren? Beetje wonderlijke keuze vind ik en wellicht verwarrend.

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?