Waar of niet waar?

Tags: 

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 9 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #211502
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Van horen zeggen.

    Als je zonder bril op je rijbewijs staat en je rijdt met een bril in je haar kun je een proces verbaal verwachten.

    janv

    #211507
     bosbess
    Deelnemer

    Volgens mij is het waar.

    Mijn schoonzoon werd aangehouden. Rijbewijs tonen. Op de rijbewijsfoto staat hij met een bril. Hij had geen bril op. “Waarom heeft u uw bril niet op?” vroeg de agent bars. “Ik heb inmiddels contactlenzen”, loog mijn schoonzoon. Waarop de agent zich voorover boog en hem van heel dichtbij in de ogen keek, waarop mijn schoonzoon boos riep dat hij zich dat niet hoefde te laten welgevallen! Hij mocht doorrijden.

    Die vlieger gaat natuurlijk niet op als je je bril in je haar hebt gestoken… Je zou nog kunnen proberen: “Dit is m’n leesbril”. De moraal van dit verhaal: 1. Laat, ook als je brildragend bent een rijbewijsfoto maken zonder bril. 2. Steek geen bril in je haar. 3. Heb altijd een goede smoes klaar.

    #211613
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Onzin.

    Alleen als je op je rijbewijs een 01/01 code hebt staan ben je in overtreding.

    Wederom een fantasie verhaal wat alleen maar aangedikt wordt.

    Cees.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?