Dit onderwerp bevat 5 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door Anoniem.

  • Auteur
    Berichten
  • #198934
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik weet niet of dit eerder al een keer gepost is, maar ik kwam op YouTube deze video’s met timmertips tegen, een groot deel ook goed bruikbaar voor de opknappen van huizen in Frankrijk. 🙂

    http://www.youtube.com/user/timmermankoos/videos

    Hier bijvoorbeeld een aardige over lijmklemmen:

    #198935
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Veel goede videos over timmeren en meubelmaken zijn te vinden op Wood Workers Guild of America, bijv. deze van George .
    U hoeft niet alles naar het Frans te vertalen, one picture says more than a thousand words, one video says more than one hundred pictures.
    Opvallend is dat in de video’s bijna uitsluitend machines van het merk F**tool gebruikt worden, ook mijn favoriete merk.

    #198936
     Anoniem
    Inactief

    Die eerste is natuurlijk amateuristisch geknoei, die tweede ken ik ja, erg populair in US.
    Gaan jullie niet allemaal tegelijk aan het klussen, er moet wel wat overblijven voor de ébéniste.
    We hebben al geen plaats meer voor de apprentis!

    #198937
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik denk dat dat “amateuristische geknoei” dichter in de buurt komt van de gemiddelde klusniveau 🙂

    #198938
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Quote uit Chambres dHotes Les Vieilles Tantes op 28/02/2013 17:31Gaan jullie niet allemaal tegelijk aan het klussen, er moet wel wat overblijven voor de ébéniste.

    Cees, wees gerust, mijn keuze is niet zelf doen of het door de professionele gediplomeerde ébéniste laten doen, maar zelf doen of helemaal niets doen.
    Er zijn zeker voldoende potentiële klanten voor wie zelf maken geen optie is, en die krijgen door de professionele video’s juist respect voor jullie vakmanschap!

    #198939
     Anoniem
    Inactief

    merci Christian

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?