SystèmeD: de 21 populairste vidéos bricolage in 2018

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren, 6 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #212658

    Terugblikken op het afgelopen jaar kan op veel manieren: SystèmeD heeft bijgehouden welke vidéos bricolage het meest werden bekeken in 2018. Van eenvoudige  klusjes tot meer uitdagende projecten. Wie weet wordt één van deze coups de coeur de uwe het komende jaar. Alvast succes gewenst en een voorspoedig 2019.

    #212659
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Voor mij was de meest successvolle astuce
    Comment allumer un feu de cheminée sans fumée
    De hier gedemonstreerde TOP-Down-methode, in Scandinavië ontwikkeld en in Zwitserland heel populair, is inderdaad een uitvinding. Werkt bij ons goed in open haarden en inserts.

    #212668
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Inderdaad is die “zwitserse” aansteek-kunst een aanrader.
    Bij ons werkt het perfect.
    Vier grote blokken hout kruislings, twee of drie aanmaakhoutjes, een blokje bio aansteek, heel simpel en ik gebruik geen papier.
    Volgens mijn broer (kachelhoutexpert) schoner bij aansteken, sneller een mooi vuur, en een schonere verbranding met minder as.
    Minder as klopt, ik heb het bijgehouden.

    Nu nog een simpele manier om video’s en foto’s hier te plaatsen en dan is het goed doen in 2019.
    Tegenwoordig met al die cookies en inlog-gegevens (ook bij pic.de) heb ik er geen zin meer in.

    Een gezond en fijn nieuwjaar gewenst voor iedereen.

    Cees.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?