Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 2 maanden geleden door Rob van der Meulen.

  • Auteur
    Berichten
  • #205565
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Simyo stopt met de dienstverlening in LDF en dat is jammer, want via Simyo kon ik mijn B&You-kaartje opwaarderen. Voordeel was de oneindige geldigheid. De nieuwe dienstverlener verleent minder diensten en via winkels, die niet bepaald in de buurt liggen)
    Weet iemand een alternatief: een Franse prepaid met oneindige of lange (langer dan een jaar) geldigheid, zodat ik niet iedere keer als ik vergeet op te waarderen mijn nummer kwijt ben (ik gebruik vnl. mijn Franse vaste nummer van Orange en mijn NL GSM).

    Cees

    #205592
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bonjour Cees,

    Ik gebruik al jarenlang tot volle tevredenheid Leclerc Mobile, tegenwoordig bekend als Reglo Mobile. Dit is een soort kruising tussen abonnement en prepaid. Je zet een beetje tegoed op een compte en Reglo Mobile boekt daar maandelijks de belkosten vanaf. Je krijgt de afrekeningen per mail en een waarschuwing als je tegoed dreigt op te raken. Je kunt automatisch opwaarderen vanaf je bankrekening of handmatig als je tegoed op raakt.

    Ik gebruik de formule mini plus, een minimum afboeking van 1,50 per maand, als je belkosten daaronder blijven is dat alles wat je betaalt en kost de hele bende je dus 18 euro per jaar.

    Voor mij een prima oplossing als je voornamelijk bereikbaar wilt zijn.

    Salutations, Jos

    #205593

    Regio Mobile maakt gebruik van het SFR netwerk, dus eerst controleren of je onder bereik van één van hun zendmasten valt. Of beter nog: ter plaatse met je mobiele telefoon handmatig zoeken welke netwerken er in de lucht zijn.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?