Ryanair vluchten van Brive naar Maastricht

Dit onderwerp bevat 13 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #194084
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Dear Mr Subelack,

    I received your correspondence from my colleague Mrs Clemence Djoudi at Brive Dordogne Valley Airport.

    First of all I would like to thank you for taking the time to do this petition in reference to our operation Maastricht Achen – Brive Dordogne Valley.

    For your information and as you can see on sale on Ryanair.com we operate 6 routes during this winter season from/to Maastricht-Aachen Airport and 4 other routes will start for this summer season. In total we will operate 10 routes during this summer season 2014 from/to Maastricht-Aachen Airport.

    Unfortunately due to some capacity / aircraft availability restriction for this summer season 2014 Ryanair is technically not in a position to operate all routes as last summer and some choice had to be made. Unfortunately figures proved this route MST-BVE performed poorly last summer, in terms of passenger numbers and sales. In this specific context and based on these poor figures our development department wasn’t able to reschedule it for this summer season.

    However from September 2014 Ryanair will start receiving delivery of its first aircraft ordered (175 units ordered/Delivery 2014-2018) and will be then in a better position to keep growing from/to the Netherlands.

    Ryanair sincerely apologizes for this loss of service this summer.

    Thanks again for your time and Kind regards,

    Jonathan Brisy

    Sales & Marketing

    Belgium, France, Morocco

    #194088
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik ga nog liever dood, dan met Ryanair te vliegen.

    #194086
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Een vriendin stuurde me onderstaande link om ons voor te bereiden op ons aanstaande bezoekje aan hen op Malta :

    http://www.youtube.com/watch?v=ZAg0lUYHHFc

    Zij denkt er blijkbaar net zo over als Patrick,

    #194085
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Wat is er mis met Ryanair?

    #194093
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik kan me dood ergeren aan dit soort berichten. Wat wil je nu? Goedkoper dan Ryanair kan haast niet. Pak je calculator en ga zelf eens aan het rekenen. Wie reist er nu van Maastricht naar Brive? Er staan vast geen duizenden te dringen. Zo werkt het met die goedkope vluchten. Wil je meer luxe, meer zekerheid, meer comfort dan moet je het tienvoudige betalen. Dat wordt dan weer pootuittrekkerij genoemd! Flauwekul. OK, ik ben ook geen fan van Ryanair, maar je kunt hen niets kwalijk nemen in de concurrentiestrijd die er heerst en ze voldoen zoals alle maatschappijen aan alle veiligheidsnormen. Is er volgens mij ook altijd nog de KLM die tegen een redelijke prijs naar Toulouse vliegt.

    #194094
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Kennelijk zijn er mensen die graag met Ryanair zouden willen vliegen van en naar Brive. Nou als die in de Dordogne wonen dan is het een heel eind naar Toulouse. En de KLM heeft soms buiten het seizoen redelijke aanbiedingen maar in het seizoen is het nog stervens duur ook.
    En het is een vrij land dus als die mensen nou zo graag met Ryanair willen vliegen dan moet dat toch kunnen dacht ik. En als iemand daar informatie over wil geven dan moet dat toch ook kunnen ? Waarom zou je je “dood ergeren aan dit soort berichten” ?
    Vrijheid, blijheid ouwegrijze. Geniet er van voor je het bejaardenhuis in gaat met al die andere ouwegrijzen.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 3 maanden geleden door Noë.
    #194095
     Noë
    Sleutelbeheerder

    OEVVD, ik verzoek je nogmaals om als forumbezoeker de elementaire beleefdheidsvormen in acht te nemen. Een forumbezoeker is een gast. Ik verzoek je je als zodanig op te stellen.

    • Deze reactie is gewijzigd 5 jaren, 3 maanden geleden door Noë.
    #194096
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Sorry, maar ik kan dit even niet volgen OEVVD. Wil jij dan graag met Lufthansa of Air France of Dubai Air voor een dubbeltje op de eerste rij zitten? Natuurlijk mag je zo’n bericht plaatsen. Ik wilde slechts duidelijk maken dat je niet Ryanair de schuld kan geven. Net zoals jij heb ik gekozen om in Frankrijk te leven. En elk nadeel heb z’n voordeel. Als ik naar mijn kinderen en kleinkinderen moet heb ik dezelfde problemen.
    En dankjewel Marietta Kenkel, al voelde ik mij niet echt aangevallen. 🙂

    #194097
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Een grapje Marietta. Iemand die zelf de forumnaam “ouwegrijze” kiest zal er niet van opkijken als er eens gesproken wordt over het bejaardentehuis. En zo heeft hij of zij het dus ook opgevat. Gelukkig.
    En op een serieuze note – Ja ik denk dat wij heel erg veel te danken hebben aan die prijsvechters , die low-cost carriers. Als de Ryanairs en de Easyjets er niet waren dan zouden wij ons groen en geel betalen want dan gooiden de Lufthansas en de KLM’s en de British Airways en de Alitalias het best op een accoordje. En dat mag natuurlijk officieel niet maar er zijn best manieren om dat een beetje te “fixen”.
    Huisprijzen kunnen stijgen in een gebied waar er een goede betrouwbare low cost carrier zit, CdH’s hebben er baat bij, de hele lokale economie fleurt op.
    En als mensen daar een petitie voor willen tekenen dan begrijp ik niet dat er iemand is die zich daar dood aan kan ergeren.
    En ja als ik de kans krijg wil ik best voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.
    En met mij velen en er zijn ook velen die het anders gewoon niet zouden kunnen betalen.
    Zo shop ik ook wel bij de Lidl. Waarom niet.

    #194087
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik neem het je ook niet kwalijk OEVVD, maar let een beetje op hoe je alles verwoordt.
    Ik ergerde mij dood aan dat stukje over Ryan air omdat er een soort van trend werd gezet zo van : zie je wel! Ik vond het een beleefd briefje van de maatschappij. Ik heb totaal niets met Ryan air of welke maatschappij dan ook. Toen ik hier kwam wonen was er niets. Nu zijn er vluchten op Rodez, Toulouse, Brive enz. Daar kun je over mopperen, ook als ze weer verdwijnen. Geprobeerd hebben ze het zeker en dat vind ik een pluim waard. Weet dat ik ervaring (en veel) heb in de luchtvaart en weet wat er speelt. En buiten dat alles om: Je kiest voor Frankrijk of niet. Ik heb er voor gekozen en geen spijt van. (komt omdat ik ver weg zit van buitenwereld gelukkig :-))
    P.s. Ik krijg elke twee weken acht Euro korting bij de Leader Price 🙂

    #194089
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @ Een grapje Marietta.
    Nu zie ik het – ouwegrijze was mij even ontgaan. Toch blijft het zaak om er rekening mee te houden dat grapjes op schrift niet altijd overkomen.

    #194090
     Noë
    Sleutelbeheerder

    En waar is de humor gebleven , op heden , te Amsterdam , Meneer Sonneberg, Dat vraag ik U af Meneer Sonneberg ? Een mooie conference van Wim Sonneveld – genaamd ” de gulle lach “. Hij staat ook op het internet.
    Uit de tijd dat conferenciers nog grappig waren en niet zoals , op heden, te Nederland, ploertig en boertig en grof.
    En ik ben blij dat het kwartje gevallen is. Je was nog wel laat bezig gisteren.
    Prettige Zondag allemaal.

    #194091
     Noë
    Sleutelbeheerder

    @ Uit de tijd dat conferenciers nog grappig waren

    Ach ja.

    #194092
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Meneer Sonneberg, hierbij verklaeren wij, OuweGrijze, deze woordenwisseling ten einde aangezien zoals zo vaak de sop, de geit, de kool en de wolf niet waard is 🙂

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?