Reageren niet mogelijk

Dit onderwerp bevat 17 reacties, heeft 10 stemmen, en is het laatst gewijzigd door

Theo Sacourieu 3 jaren, 10 maanden geleden.

• Auteur
     Krelis 
    Bijdrager

Indien ik bij een bepaald onderwerp helemaal onderaan wil reageren, wordt mij medegedeeld dat ik slechts kan reageren als ik ingelogd ben. Daar ik op dat moment reeds ingelogd ben, los ik dat op door even de pagina te verversen.
    Vervolgens ga ik dan aan de slag en formuleer een bijdrage. Na beeindiging en controle klik ik op verzenden. Het lijkt er dan op dat de zaak verzonden wordt. Ik kom weer terug op het overzicht van reacties van dit onderwerp, maar mijn bijdrage ontbreekt. De gehele tekst is dan ook niet meer terug te vinden. Moeite voor niets dus, waarschijnlijk zwerven er nu een aantal bijdragen van mij in cyberspace.
    Oplossing?
    Daar komt nog het volgende bij. Normaal krijg ik nieuwe onderwerpen, aangeroerd in dit forum, aangereikt per mail, het vervolg dien ik dan hier te lezen. In die gevallen waar ik getracht heb een bijdrage te leveren, maar dat niet gelukt is, krijg ik, omdat ik de vink bij “houd me op de hoogte van volgende reacties via e-mail” laat staan, wel alle volgende reacties per mail door. Mijn reacties worden dus wel geregistreerd, maar niet gepubliceerd.

LesTourins 
    Bijdrager

Dit verschijnsel is al een tijdje aan de gang.
    Ik heb meerdere browsers geprobeerd, maar het blijft klungelen.
    Bij het onderwerp Linge Fixe onder “Nutsbedrijven, telecom, internet in Frankrijk”, staat “5 reacties” maar ik zie alleen het bericht van de auteur en ik kan geen commentaar geven terwijl ik wel ben ingelogd.

Ala het goed is is het probleem nu opgelost. Was een plugin die moeilijk deed.

Rob van der Meulen 
    Bijdrager

Al een paar dagen poog ik hopelijk wat verstandigs te zeggen over de veranderde regels voor de aanleg van een scheerstopcontact als antwoord op een vraag van Guillaume le Conquerant in de bouwrubriek. Inmiddels zijn vier reacties na het klikken op de verzendknop in het digitale niets verdwenen. Probleem is dus nog niet (helemaal) opgelost.

Rob

Beste Rob,

Na wat speurwerk is het probleem boven water: door in één bericht drie links op te nemen besloot de forumsoftware dat het bericht wel spam moest zijn. Ik zie dat je zelfs vijf berichten hebt geplaatst. Ik heb de eerste ‘ontspamt’ en deze wordt nu getoond. De andere vier heb ik verwijderd. Ze weken slechts in beperkt mate af.

Rob van der Meulen 
    Bijdrager

Theo, bedankt voor je snelle reactie. Ben ik eindelijk ontmaskerd als spammer, recidivist zelfs met een strafblad vol met links dat waarschijnlijk teruggaat tot de tijd van bulletin boards.

Rob

le bricoleur 
    Bijdrager

Hey,
    wat is er nu aan de hand?
    Ik kan een reactie onder deze discussie niet plaatsen, hoewel er maar een link in zit. Of hoor ik nu, net als Rob, bij de club van de gediplomeerde spammers?

Christian von Klösterlein - bricoleur par passion, pas par necessité.
    http://www.klussen-in-frankrijk.eu/

Hmm, dit wordt vervelend…. inderdaad ook gemarkeerd als spam.
    Ik zal wat dieper in de logs moeten kijken. Inmiddels is het bericht ‘ontspamt’.
    Misschien is het wel de combinatie van link en link in de handtekening. Ik ga het uitzoeken.

wannox 
    Bijdrager

Theo, kun je niet gerenomeerde “bijdragers” uitsluiten van de spam controle ?
    bv met meer dan 10 bijdragen ?

wimb

Zoals het hamertje thuis tikt, tikt het nergens

Nee, ik kan alleen het filter aan of uit zetten. Aangezien iedereen hier moet inloggen heb ik maar eens uitgezet. Het kan zijn dat er wat sploggers onder de gebruikers zitten maar dat merken we dan wel.

Petrus, Mr Petrus 
    Bijdrager

Als je toch gaat sleutelen, Theo, zet dan gelijk de forumklok op wintertijd 🙂

Peter.

Eh, daar ga ik dan de wekker voor zetten. Als ik het nu doe begrijpt niemand meer iets van reacties op opmerkingen die eerder komen dan de opmerking zelf… 😉

le bricoleur 
    Bijdrager

Ook net weer een reactie geplaatst onder ‘oranje balkjes’, en die verschijnt niet.
    Werk voor Theo!

Christian von Klösterlein - bricoleur par passion, pas par necessité.
    http://www.klussen-in-frankrijk.eu/

JSwaal 
    Bijdrager

Mijn followup verscheen een kwartiertje later, wellicht handwerk van de beheerder, anders is er misschien iets traag.

JS

ratatouille 
    Bijdrager

Als ik een antwoord plaats, dan zie ik dat zelf niet. Ook reload page helpt niet.
    Maar ik de rubriek zie ik wel dat ik een reply heb gepost. Als ik dan nog een keer plaats krijg ik een waarschuwing. Kortom er is een traagheid in plaatsing die lastig is (bij correctie bijvoorbeeld).

Jos le Conseiller 
    Bijdrager

Bonjour,

Ik merk hetzelfde als Rata. Ter aanvulling, na uitloggen en weer inloggen zie ik mijn nieuw-geplaatste bijdrage wel.

Salutations, Jos

Het probleem is duidelijk. De oplossing nog in nevelen gehuld. Het lijkt er op dat de balkjes (inmiddels blauw van kleur) en de vertraging bij het plaatsen met elkaar te maken hebben. De oplossing is ook wat vertraagd…er wordt aan gewerkt |-)

Problemen zijn opgelost.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account