Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  bosbess 1 jaar, 8 maanden geleden.

• Auteur
     Silex 
    Bijdrager

Ik wil graag weten of het artikel over SCI uptodate is.

SCI

janv

bosbess 
    Bijdrager

Welk artikel over SCI? Een link zou handig zijn…

SCI intypen in het zoekvak levert 48 resultaten op, waaronder de franse begrotingsdiscipline, wanden van gasbetonblokken, het aanleggen van waterleidingen enzovoort. Daartussen staat warempel ook één artikel “SCI en viager”, maar dat is nog geschreven door Wim Bavelaar op 14 september 2012. Lijkt me niet echt uptodate.

Maar misschien bedoel je een ander SCI-artikel. Je kunt aan de datum die erboven staat wel ongeveer inschatten of het artikel uptodate is. Voorzover ik heb begrepen wordt er hard gewerkt om alle artikelen te actualiseren. Het zal nog wel even duren eer dat karwei is geklaard, want de bibliotheek is gedurende een aantal jaren helaas flink verwaarloosd.

Silex 
    Bijdrager

Klik op SCI

Ik zie daar geen datum en geen verwijzing naar Wim.

janv

Silex 
    Bijdrager

Dank je bosbess

Ik zie nu de datum in de zoekopdracht.
    Zal ik mijn info ergens anders moeten zoeken.

janv

bosbess 
    Bijdrager

Wim Bavelaar plaatste vaker geen datum onder zijn artikelen. Misschien vond hij dat niet nodig, omdat hij alles bijhield.

SCI “en viager” is een merkwaardige titel. Dat komt kennelijk doordat op die plaats nog de oude pagina-indeling van Wim is behouden, waarbij verschillende onderwerpen op één pagina onder elkaar stonden. In de nieuwe titel worden enkele van die onderwerpen genoemd. De nieuwe website heeft dit gewijzigd in een artikelsgewijze behandeling van onderwerpen, wat overzichtelijker is.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2019 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account