Orange Mobile Prepaid

Dit onderwerp bevat 1 reactie, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 10 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #196541
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo!

    Ik reis vaak af naar Marseille en Parijs omdat mijn vriendin hier woont, onlangs heb ik een Franse Prepaid simkaart gekocht van Orange. Nu kan ik die op de website van orange.fr niet opwaarderen omdat ik geen franse creditcard heb. Ook de website http://www.topengo.fr/ werkt niet, door dezelfde reden.

    De enige manier die ik ken tot nu toe is mijn vriendin te vragen of zij het met haar cc kan doen. Echter zou ik het prettig vinden om dit zelf te kunnen doen, en niet met haar cc.

    Nu weet ik ook dat er prepaid creditcard’s bestaan, welke je kunt opwaarderen, en vervolgens kan gebruiken als “normale” credit card. Heeft iemand hier ervaring mee, en weet je of dit gebruikt kan worden om Orange prepaid op te waarderen.

    Of weet iemand een andere oplossing om mijn prepaid simkaart op te waarderen??

    Vriendelijke bedankt!

    #196542
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Je bent er niet mee geholpen, maar deze belachelijke voorwaarden die verplichten om gebruik te maken van Franse betaalmiddelen zijn m.i. strijdig met Europese regels. Flink stennis maken bij het Europees parlement via je eigen Europees afgevaardigde en/of Neelie Kroes om Franse aanbieders (en Frankrijk)tot de orde te roepen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?