Nuttige links

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rob van der Meulen 1 week, 5 dagen geleden.

• Auteur
     Silex 
    Bijdrager

Zoekend naar een link over Toponymie ontdekte ik dat ik de “Nuttige Links” niet meer terug kon vinden.

Zijn die echt weg of zoek ik niet goed?

janv

wannox 
    Bijdrager

Het zal nog wel ergens zijn, maar onzichtbaar en onvindbaar. De link en de aankondiging van Wim Bavelaar linkt nu naar dit topic, ongelooflijk, maar waar.
    Omdat ik graag nuttige dingen bewaar heb ik toentertijd een kopie van die nuttige links gemaakt. Die kan ik dus wel ergens ter download neerzetten. Als HTML of SQL
    wimb

Zoals het hamertje thuis tikt, tikt het nergens

Silex 
    Bijdrager

Ik heb er een PDF 140Kb van gemaakt

janv

Rob van der Meulen 
    Bijdrager

Op andere websites is ook het een en ander te vinden. Op Nederlanders.fr en voor de Britten in de Creuse op de website van Pontnoir. In de rubriek verbouwen hier – en op klussen-in-Frankrijk – is voor de zoekers in ieder hoofdstuk nog veel meer te vinden aan specifieke doorverwijzingen. Maar daar hebben we die oude rubriek nog niet mee terug. Die bij revival dan nog eens goed zou moeten worden nagelopen op dead links, want dat blijft een probleem.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2018 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

of    

Forgot your details?

Create Account