netwerk regionale hulpdiensten

Dit onderwerp bevat 40 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 11 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #189956
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Prima Bosbess
    Noteer maar, je bent zelf altijd zo enthousiast dat het moeilijk is om nee tegen je te zeggen. En wat betreft de ervaring, ik weet gelukkig wel waar deze beperkt is en dus moet doorverwijzen.
    Met een groet, Willem

    #189957
     bosbess
    Deelnemer

    Han, welkom op dit forum en uiteraard op de lijst.
    Willem, bedankt!
    Peter, al het goede groeit langzaam. Geef de moed nog niet op. Je idee is geweldig en dat blijft het! Ook als het uiteindelijk niet zou lukken. En ik heb bewondering voor je inzet en je bereidheid om de coördinatie op je te nemen. Zijn we nu met z’n zevenen? Ik ben de tel al kwijt…

    #189958
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik ben het roerend met Bosbess eens en vind ook dat alle goede dingen langzaam komen. Met de juiste inzet kunnen we samen veel bereiken.

    #189959
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo, dit lijkt mij een goed initiatief en wil mij daar wel voor aanmelden, hebben 13 jaar een maison secundaire in de Morvan, Mhere L’Huis Champnois.
    Verder woonachtig in Kampen en run daar een Makelaars en assurantiekantoor.

    Met vriendelijke groet,
    Albert Piest

    #189960
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bosbess,

    Grappig dat je mij als nieuwkomer welkom heet op het forum. Ik ben daar al ca 10 jaar en heb jou zien “binnenkomen”. Ik schrijf alleen minder dan sommige anderen. Op het oude forum schreef ik als “Coq-au-vin”, maar die naam is in het nieuwe forum verdwenen. (inmiddels weer hersteld, maar in deze posting nog niet aangepast)

    Han

    #189961
     bosbess
    Deelnemer

    Ook Albert welkom!

    Coq-au-vin alias Hankok: inderdaad had ik je niet herkend, maar Coq-au-vin herinner ik me nog wel hoor! Maar ik legde geen verband met Hankok en omdat er stond: Berichten 1, dacht ik dat je nieuw was. Kennelijk is je naam nog steeds niet aangepast, want dan verandert het in alles wat je hebt geschreven. Je gebruikersnaam kan alleen door de webmaster op verzoek worden gewijzigd.

    Peter, hoeveel mensen staan er nu op je lijst?

    #189962
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Op zichzelf kan een oproep op dit forum genoeg zijn maar ik persoonlijk zou het prettig vinden om forum leden persoonlijk te kunnen benaderen indien dat nodig zou zijn.
    Misschien is dit een goede tussenweg

    #189963
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Het idee van een soort hulpclub lijkt me prima. Fysieke bijstand is iets dat ook wij in het begin wel hebben gemist. Gelukkig was er wel al dit forum, maar soms wil je iets méér.

    “Raad en daad” bekt goed maar lijkt me te ambitieus, het gaat immers niet primair om expertise toch? “Hulpclub” lijkt me prima.

    Ik kan wel iets betekenen voor Lot, Correze en oostelijk Dordogne.

    Wilm

    #189964
     bosbess
    Deelnemer

    Dag Wilm, welkom en bedankt voor je aanmelding. Mede op verzoek van Christian wil ik je vanwege de overzichtelijkheid wel vragen je definitief aan te melden in het onderwerp Hulpclub. Graag met vermelding van de daar door Peter gevraagde gegevens zoals ook andere leden hebben gedaan.

    Dag Tommie, uit jouw bericht wordt me niet helemaal duidelijk of je je ook wilt aanmelden. Zo ja, dan geldt voor jou hetzelfde verzoek (en uiteraard hetzelfde Welkom).

    #189965
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Beste Forumleden,

    Dit onderwerp wordt samen met de Hulpclup vervolgd onder RAAD EN DAAD.
    Willen jullie daar svp verder reageren? Dank/mvg/Peter

    #189966
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Raad en Daad Hier dus.

    janv

11 berichten aan het bekijken - 31 tot 41 (van in totaal 41)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?