Met SFR bellen naar Nederland niet mogelijk

Dit onderwerp bevat 2 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 1 maand geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #187667
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Hallo allemaal,
    Al 13 jaar kan ik zonder problemen naar ieder nummer in Nederland bellen.
    Nu is er één telefoonnummer waar dat niet bij lukt. Er word opgenomen maar ik hoor niets, de ander in NL kan mij wel horen.
    Hij kan mij ook vanaf hetzelfde nummer vanuit NL bellen, geen probleem.
    Als ik bij de buren, die Orange hebben, hetzelfde nummer bel lukt het prima.
    Ook heb ik bij vrienden die ook SFR hebben geprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem , wel opgenomen maar ik hoor niets.
    SFR weet geen antwoord, is er iemand die ook al eens zoiets meegemaakt heeft?
    Bedankt.
    Marijke

    #187669
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ben zelf ook 13 jaar aangesloten bij SFR (aanvankelijk via Neuf). Ken het probleem echter niet, althans tot heden heb ik dit niet meegemaakt.

    Ik zou echter het antwoord van SFR “we weten geen antwoord” absoluut niet accepteren. Het is niet aan u een oplossing voor dit probleem(pje?) te zoeken, maar aan hen. Ik weet dat telefonisch contact met hen een tijdrovende en frustrerende bezigheid is, maar zou me daardoor niet laten weerhouden. Noteer namen met wie u spreekt, heb gemerkt dat de desbetreffende technicus dan onbewust wat dieper nadenkt en het maakt latere verwijzingen eenvoudiger.

    Succes!

    #187668
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Exact hetzelfde probleem heb ik zo’n 6 jaar geleden ook gehad. Kon alle nummers in Nederland bellen behalve dat van mijn zoon. Het probleem is niet opgelost en uiteindelijk ben ik overgestapt naar Orange, tot volle tevredenheid. Sinds 6 maanden heb ik een abonnement bij Orange Sosh, waarbij zelfs m’n mobieltje gratis is én kan ik vanaf m’n vaste telefoon gratis naar alle mobiele nummers in Frankrijk bellen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?