Dit onderwerp bevat 41 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 1 maand geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #199086
     Anoniem
    Inactief

    .

    #199087
     bosbess
    Deelnemer

    Kan je mij misschien uitleggen, Ratatouille, wat er mis is met het eenvoudig negeren van dergelijke bijdragen en van de opstellers ervan, totdat Wim de reactie verwijdert en/of het betreffende forumlid waarschuwt? Ik kan je wel een paar voordelen van negeren noemen:

    1. Het bespaart energie en ergernis.
    2. Het voorkomt onverkwikkelijke welles-nietes discussies, zodat het onderwerp niet wordt verstoord.
    3. Het draagt bij aan de onderlinge goede sfeer op het forum.
    4. Het laat Wim in zijn waarde. En last but not least:
    5. Negeren is veel doeltreffender dan er iets van zeggen, omdat alle aandacht, hoe negatief ook, altijd reclame is. Door de betreffende persoon aan te vallen, geef je hem/haar de gelegenheid om er weer op in te gaan en nog eens extra de aandacht te trekken.

    Met Vincent de Gournay zeg ik: laissez-faire, laissez-passer, le monde va de lui-même. Tot hogerhand ingrijpt…

    #199088
     Anoniem
    Inactief

    .

    #199089
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ja daar kan ik over meepraten

    janv

    #199090
     bosbess
    Deelnemer

    Melken jullie maar vrolijk verder jongens, nog pagina’s lang, over je lekkende kraan en over onverlaten die júllie eeuwenoude forum, waar alles hetzelfde moet blijven volgens júllie principes, onveilig maken met hun streng verboden reclame.

    Ik ben hier nu bijna 2 jaar en inderdaad stoort het me vanaf het begin dat andere forumleden (vaak nieuwelingen) soms voor niets worden afgekat. Er zou best eens wat meer aandacht mogen komen voor een goede onderlinge sfeer met respect en verdraagzaamheid voor elkaar. Of je hier lang bent of kort, dat maakt niets uit. Ieder forumlid heeft dezelfde rechten. Proberen om andere leden de mond te snoeren zonder argumenten en met flauwe opmerkingen alleen omdat je langer lid bent, is een zwaktebod.

    Maar misschien kunnen we deze discussie beter voortzetten in de rubriek Over het forum, dan kunnen jullie verder met de nog steeds lekkende kraan.

    #199091
     Anoniem
    Inactief

    .

    #199092
     Noë
    Sleutelbeheerder
    Quote:
    Ik weet van mensen dat ze wegblijven omdat Uw gedrag nogal, hoe zal ik het zeggen, overheerst.

    Dan noemen ze nou een gotspe. Als je bovendien naar de cijfers kijkt blijkt Chambres dHotes Les Vieilles Tantes 306 keer geroeptoeterd te hebben (en vaak lang) en Bosbess 270 keer (en ook niet altijd kort).
    Frans

    PS: zijn die forumstatistieken toch nog ergens goed voor.

    #199093
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Cees, die zin “Ik weet van mensen dat ze wegblijven omdat Uw gedrag nogal, hoe zal ik het zeggen, overheerst.”, riching Bosbess, raakt kant nog wal (om in jouw taal te spreken.) Misschien dat een vriendje van je eens iets over Bosbess heeft gezegd, maar dat lijkt me geen objectieve maatstaf voor dit forum.

    En verder inderdaad deze discussie over het “wel en niet” liever verplaatsen naar “over het forum” zodat we hier weer inhoudelijk discussieren.

    Wilm

    #199094
     Noë
    Sleutelbeheerder

    😯

    #199095
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ik ben er zo één die steeds voorzichtiger wordt alvorens iets bij te dragen. Bedenk me twee keer “draagt m’n reactie iets zinnigs bij” alvorens op de ‘verzenden’-knop te drukken.
    Dat zouden volgens mij meer mensen moeten doen (behalve dan in die rubriek ‘Entre bavards’, die is immers ingericht voor ’t geleuter).

    Meer zinnigs heb ik vandaag niet te melden.
    Peter.

    #199096
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Peter, ik ben het helemaal eens met je………………..:)

    #199056
     Noë
    Sleutelbeheerder

    De discussie over Grohe is beter daar ben ik het 100% mee eens maar waar ook de grohe niet tegen kan is kalk.Als er veel kalk in het water zit maakt het niet uit of je een dure of goedkope kraan gebruikt ze gaan beide dichtzitten,vastzitten.Alleen de duurdere kranen zijn meestal beter te demonteren en vervangings onderdelen voor te krijgen.En eens worden de chinese kranen ook wel goed denk maar eens hoe we jaren geleden over Japanse produkten dachten.Ja ik ben iets ouder ik weet dat nog.
    Rob

12 berichten aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?