Le Pen versus Macron : de Verschillen

Dit onderwerp bevat 7 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren, 3 maanden geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #204330
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Vandaag een helder artikel in de Midi Libre waarin de verschillen in de beleidsvoornemens van Marine le Pen versus Emmanuel Macron worden uitgelegd.
    Op 7 mei kunnen de Fransen echt kiezen welke richting het met Frankrijk op moet gaan.

    #204335
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Gisteren de Nederlandse blondine gezien die Le Pen ondersteund in haar campagne.
    Naast al haar onzin wat ze zat te vertellen aan de tafel bij Jeroen Pauw, kreeg ik een lachbui van de blunder in het programma “op zoek naar Frankrijk”.

    Het domme blondje gaat bij een lege fabriek ging staan om campagne te voeren.

    Cees.

    #204336
     bosbess
    Deelnemer

    Eindeloze discussies op Nederlanders.fr over het programma Op zoek naar Frankrijk.

    #204337
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Eindeloze discussies op Nederlanders.fr over het programma Op zoek naar Frankrijk.

    Lekker daar houden.
    Zitten mij teveel haantjes daar. 🙂

    #204334
     bosbess
    Deelnemer

    Maar ook meer hennetjes dan hier. Dat maakt de discussie wat interessanter en maatschappelijk evenwichtiger dan een handjevol mannen (plus ik).

    #204331
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Die doen hetzelfde als de haantjes 🙂
    ‘K heb effe gekeken, ’t gaat er heftig aan toe elkaar een veeg uit de pan te geven van mensen waar ik liever ver van weg blijf.
    Aanhagers van Melenchon nog wel.
    Foei.

    Cees.

    #204332
     bosbess
    Deelnemer

    Inderdaad, alle stromingen zijn vertegenwoordigd, leuk voor de discussie. Die vegen uit de pan vallen wel mee, tenzij je een overgevoelig zieltje hebt.

    Maar Cees, ik waardeer het bijzonder dat je in ieder geval even hebt gekeken. Ik zei vroeger altijd tegen m’n kinderen: “Je hoeft het niet lekker te vinden, maar je moet wel altijd proeven.”

    Dat heb je gedaan en als het je niet bevalt, jammer dan. Ik voel me bij beide forums thuis, want ze hebben allebei hun eigen verdiensten.

    #204333
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Ben het met Cees eens, daar is een hoop GEKAKEL en de meeste reageren om elkaar in de haren (veren) te zitten

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?