LaPoste.net & SFR (& Mac OS 10.8.5)

Dit onderwerp bevat 4 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren geleden door Noë.

  • Auteur
    Berichten
  • #186827
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Goedendag.

    Zijn er misschien mensen op dit forum met ’n mail-account bij “laposte.net” ?
    En met SFR als internet-provider ?
    En dan ook nog wellicht met ’n Mac ?

    Zo ja, ondervindt u sinds enkele dagen problemen bij ’t verzenden van e-mails ?
    Of – sinds gisterenavond – bij ’t ontvangen van e-mails ?

    Peter.

    #186829
     Noë
    Sleutelbeheerder

    En nu, bij MacDo, werkt alles als ’n tierelier, ha !
    De voorlopige conclusie moet zijn dat de wifi-verbinding via de clé USB van SFR oververmoeid is. Kan dat ?

    Peter.

    #186828
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Voor wie ’t mocht interesseren : ik ben er helemaal uit.

    Stel : u hebt ’n abonnement bij ’n internet-provider – in mijn geval SFR – voor ’n “ongelimiteerd” gebruik.
    Dat ongelimiteerd is waar, maar als u de 4 – in mijn geval – GO passeert, wordt uw verbinding letterlijk geknepen. En daardoor raken sommige functionaliteiten compleet gehandicapt. Zoals die webmail-site van La Poste. U denkt dat de mail niet werkt, u denkt dat de NRC-site uit de lucht is, &c.
    Kortom : m’n lopende abonnementsperiode loopt de zevende (dat is al aanstaande maandag) van de maand af, dan staat de teller weer op nul. Ik heb gewoon ’n beetje veel gesurfd de afgelopen weken.

    Maar dat nu niemand bij SFR daarop is gekomen … ’t Heeft me ’n hoop tijd en energie gekost, maar hen gelukkig ook.

    Peter.

    #186830
     Noë
    Sleutelbeheerder

    Bij mijn 6GO abonnement horen twee tellers die aangeven hoeveel ik ik heb verbruikt.
    Een op het apparaat en een op de website. Tevens komt er een sms’je als ik in de buurt kom van de 6GO.
    Klinkt heel goed, maar de twee tellers lopen niet synchroon en zo af en toe komt er een waarschuwings-sms. Tor nu toe blijft de snelheid OK.
    wimb

    #186831
     Noë
    Sleutelbeheerder

    ’n Goede suggestie, Wim, zo’n sms’je. Had ’n hoop gedoe gescheeld.

    Peter.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

©2022 Communities Abroad  |  infofrankrijk.com

DISCLAIMER

Login

Forgot your details?